?Онлайн бронювання квитків
-
Як забронювати квиток онлайн
Забронювати квиток на потяг онлайн можна за допомогою пошукової системи на головній сторінці EuroPodorozh. Отримавши список результатів, оберіть потрібне залізничне сполучення за допомогою кнопки «вибрати», що перенаправить Вас до форми бронювання. Після заповнення даної форми необхідно здійснити оплату заброньованого квитка на потяг. Оплата квитка одночасно є підтвердженням бронювання.
-
Як оплатити квиток на потяг
Ви можете оплатити квиток на потяг після заповнення форми бронювання. Покупець може вибрати один із чотирьох способів оплати:
- оплата кредитною або дебетовою карткою
- оплата швидким онлайн-переказом через шлюз вашого банку
- оплата за допомогою коду blik мобільного додатка вашого банку
- платіж Twisto без надання конфіденційних даних із 21-денним періодом платежу
-
Підтвердження бронювання
Підтвердження бронювання квитка на потяг відбувається після оплати квитка.
Підтвердження бронювання надсилається на електронну адресу, вказану клієнтом при заповненні форми бронювання. Кожне бронювання має власний номер, що дозволяє ідентифікувати клієнта. Номер бронювання вказується в темі та заголовку повідомлення. Це рядок чисел, який закінчується буквою -М.
Підтвердження бронювання не є квитком і не дає вам права подорожувати потягом. Електронний квиток на потяг знаходиться у вкладеному до повідомлення файлі PDF.
-
Коли я отримаю електронний лист із придбаним квитком?
Відразу після оплати квитка на вказану електронну адресу буде надіслано підтвердження бронювання з придбаним квитком. Підтвердження бронювання не є квитком на потяг. Електронний квиток знаходиться в PDF-файлі, прикріпленому до електронного листа.
Квиток необхідно пред’явити провіднику під час контролю на мобільному пристрої або в роздрукованому вигляді разом із документом з фотографією, що підтверджує особу основного пасажира.
-
Що таке електронний квиток?
Електронний квиток надсилається клієнту після покупки на вказану електронну адресу та у вигляді СМС на вказаний номер телефону.
Електронний квиток необхідно пред’явити провіднику під час контролю на мобільному пристрої або в роздрукованому вигляді разом із документом з фотографією, що підтверджує особу основного пасажира.
-
Як забронювати квиток для великої групи людей?
При пред’явленні одного квитка на потяг можуть подорожувати максимум 6 пасажирів. Для груп, що перевищують цю кількість, будь ласка, розділіть пасажирів на менші групи до 6 осіб або скористайтеся контактною формою.
Групи мандрівників більше 11 осіб можуть скористатися спеціальною груповою пропозицією.
Для групових поїздок не діють пропозиції перевізника, а це означає, що дата покупки не впливає на вартість квитка. Ціна групового квитка віднімається від базової ціни і становить:
- 80% – для поїздок з понеділка по четвер і в суботу
- 85% – на поїздки в п’ятницю та неділю
Окрім того, на кожних 20 осіб, які подорожують потягом у рамках групової подорожі, один має право на безкоштовний проїзд.
-
Рахунок-фактура за квиток
Щоб отримати рахунок-фактуру за придбаний залізничний квиток, у формі бронювання встановіть прапорець «Я хочу отримати рахунок-фактуру з ПДВ», а потім заповніть відповідні поля даними для рахунка.
Рахунок-фактура на квиток виписується та надсилається клієнту електронною поштою разом із квитком, одразу після здійснення оплати.
-
Чому моє бронювання не підтверджено?
Підтвердження бронювання квитка на потяг відбувається після оплати квитка.
Електронне підтвердження бронювання приходить на адресу електронної пошти, вказану клієнтом під час бронювання. Кожне бронювання має власний номер, що дозволяє ідентифікувати клієнта. Номер бронювання вказується в темі та заголовку повідомлення. Це рядок чисел, який закінчується буквою -М.
Відсутність оплати квитка рівносильна відсутності підтвердження бронювання.
-
Чому на формі бронювання змінилася ціна квитка?
Ціни квитків представлені в режимі реального часу. Перевізник залишає за собою право змінювати ціну разом із наближенням дати відправлення потяга.
Ціна квитка, зазначена у формі бронювання, є поточною ціною на даний потяг для 1-го або 2-го класу.
Вартість квитка включає знижку для вибраного типу квитка.
?Онлайн купівля квитків
-
Коли найраніше я можу придбати квиток на потяг
У випадку внутрішніх рейсів (по території Польщі) бронювання можливе лише для поїздок, запланованих протягом найближчих 30 днів.
Для закордонних подорожей бронювання можливе лише для поїздок, які починаються не пізніше 30, 60 або 120 днів від поточної дати.
-
Чи потрібно мені друкувати квиток?
Придбаний квиток надсилається до клієнта у форматі PDF на адресу електронної пошти, вказану під час бронювання.
Електронний квиток на внутрішнє залізничне сполучення можна відобразити на мобільному пристрої без необхідності друкувати. Такі квитки мають спеціальний QR-код, за допомогою якого провідник може їх відсканувати у процесі контролю під час подорожі.
Виняток становлять квитки на міжнародне сполучення та на нічний потяг з кушетками. Квитки на ці сполучення мають бути роздруковані у форматі А4 та пред’явлені провіднику під час поїздки.
-
Чи мій квиток є дійсним на всі сполучення даного маршруту?
Квиток дійсний лише для залізничного сполучення, для якого його було придбано.
Квиток надає право на проїзд за даним маршрутом у конкретний час і відповідним типом потяга, а також містить присвоєний конкретний номер місця.
Квитки типу open на польських залізничних лініях недоступні.
-
Для скількох осіб я можу придбати квиток?
При пред’явленні одного залізничного квитка можуть подорожувати максимум 6 пасажирів.
Особа, яка була під час бронювання зазначена як основний пасажир, повинна бути присутня під час подорожі, оскільки її ім’я та прізвище вказано на квитку.
У випадку груп більше 6 осіб потрібно зробити наступне бронювання або скористатися контактною формою.
-
Чи сидіння розміщені поруч?
Наскільки це можливо, система намагається в першу чергу автоматично розподілити місця так, щоб люди, які подорожують на одному квитку, отримали сидіння поруч. Якщо це не вдасться зробити для даного маршруту, система може приділити їх в різних місцях.
У випадку груп більше 6 осіб потрібно зробити наступне бронювання або скористатися контактною формою.
Здійснюючи наступне бронювання, виберіть опцію «бронювання біля вже зайнятого місця», а потім заповніть поле номером місця з раніше придбаного квитка.
-
Чи можу я придбати квиток для іншої особи?
Так. Квиток надає право особі, яка вказана як основний пасажир, та іншим особам, які подорожують з цим квитком, на проїзд потягом за умови присутності даного пасажира.
Купуючи квиток для іншої особи, не забудьте правильно ввести дані основного пасажира та вибрати відповідний тип квитка.
-
Чому на тому ж сполученні різні ціни на квитки?
Існує кілька факторів, які впливають на вартість квитка:
- Тип потяга – ціни на квитки для певного типу потягів відрізняються стандартом і тривалістю подорожі.
- Дата прибуття – чим далі до дати поїздки, тим дешевші квитки, і їх можна купити за вигідною акційною ціною. Зверніть увагу, що для внутрішніх сполучень (по території Польщі) бронювання обмежено поїздками на термін до 30 днів від поточної дати.
- Вибраний клас подорожі
- Тип знижки
Показана вартість квитка розраховується автоматично з урахуванням всіх вищевказаних факторів.
-
Що таке комісія за транзакцію?
Це плата, що не підлягає поверненню, за надання Користувачеві можливості використання веб-сайту Europodorozh.com.ua та за сервісне обслуговування наших клієнтів.
Комісія за транзакцію та плата за квиток є факторами, які складають повну вартість квитка на потяг онлайн.
-
Чи може інша особа поїхати з моїм квитком?
При перевірці квитків під час поїздки в потязі має бути присутньою особа, записана як основний пасажир.
Якщо основний пасажир не може скористатися квитком, зверніться до служби підтримки клієнтів, щоб змінити дані. Перевізник дозволяє одноразову зміну даних.
У разі оформлення квитків для кількох осіб інші пасажири не вказані у квитку поіменно і їх присутність під час поїздки не є обов’язковою.
-
Що мені робити в разі випадкового видалення електронного повідомлення з квитком?
Будь ласка, зв’яжіться з центром обслуговування клієнтів і попросіть повторно надіслати квиток. У такому зверненні слід надати:
- номер бронювання – послідовність цифр, що закінчується на літеру М, видима в темі та заголовку підтвердження бронювання
- електронну адресу
- повне ім’я основного пасажира.
Ці дані дозволять перевірити бронювання в системі та повторно відправити квиток.
-
Що мені робити у випадку втрати квитка?
Будь ласка, зв’яжіться з центром обслуговування клієнтів і попросіть повторно надіслати квиток. У такому зверненні слід надати:
- номер бронювання – послідовність цифр, що закінчується на літеру М, видима в темі та заголовку підтвердження бронювання
- електронну адресу
- повне ім’я основного пасажира.
Ці дані дозволять перевірити бронювання в системі та повторно відправити квиток.
-
Чи включено харчування у вартість квитка?
Харчування не входить у вартість квитка. Вартість залізничного квитка включає оплату проїзду в потязі та бронювання місця. Міжміські потяги та потяги Pendolino мають вагони-ресторани, де Ви можете придбати їжу на місці.
Виняток становить придбання квитка на потяг Pendolino першого класу. У вартість такого квитка входить напій на вибір (кава, чай, вода) та один прийом їжі.
-
Чи можна придбати абонемент?
Абонемент на потяг доступний для продажу онлайн.
Щоб придбати квиток, зв’яжіться з туристичним консультантом через форму, доступну на веб-сайті, надавши такі дані як: початкова та кінцева станції відрізку, а також дату і тривалість, на які ми хочемо придбати квиток.
?Онлайн оплата
-
Методи оплати
Бронювання квитка має бути підтверджене оплатою. Мандрівники можуть вибрати один із наступних методів оплати:
- Онлайн-переказ – безпечний онлайн-переказ із вашого банку
- Оплата карткою – безпечний платіж дебетовою або кредитною карткою
- BLIK – безпечна та швидка оплата за допомогою мобільного додатка банку
- TWISTO – платіж із відстрочкою платежу на 21 день
-
Чи можу я оплатити переказом?
Так, для оплати банківським переказом оберіть варіант ОНЛАЙН-ПЕРЕКАЗ під час заповнення форми бронювання при купівлі квитка.
Після вибору цього варіанту оберіть піктограму свого банку та натисніть КУПИТИ, що перенаправить Вас на веб-сайт вибраного банку.
Після здійснення оплати електронний квиток на потяг буде надіслано на електронну адресу, вказану під час бронювання.
-
Чи можу я оплатити карткою?
Так, для оплати карткою оберіть варіант ОПЛАТА КАРТКОЮ під час заповнення форми бронювання при купівлі квитка.
Після натискання кнопки КУПИТИ відкриється вікно платіжного шлюзу з формою для введення даних картки та її власника. Після введення необхідних даних купівлю слід підтвердити кнопкою ОПЛАТИТИ.
Після здійснення оплати електронний квиток на потяг буде надіслано на електронну адресу, вказану під час бронювання.
-
Онлайн оплата BLIK
Так, для оплати з допомогою BLIK оберіть варіант BLIK під час заповнення форми бронювання при купівлі квитка.
Після натискання кнопки КУПИТИ відкриється вікно платіжного шлюзу з полем для введення коду BLIK, згенерованого програмою. Після введення коду необхідно підтвердити оплату в програмі, натиснувши ПІДТВЕРДИТИ.
Після здійснення оплати електронний квиток на потяг буде надіслано на електронну адресу, вказану під час бронювання.
-
Онлайн оплата TWISTO
Тип оплати TWISTO дозволяє придбати квиток з відстрочкою платежу на термін до 21 дня.
Вибираючи платіж TWISTO, натисніть кнопку КУПИТИ, а потім вкажіть адресу електронної пошти, на яку буде надіслано посилання для оплати квитка. У покупця є 21 день для здійснення платежу.
Придбаний квиток буде надіслано електронною поштою відразу після бронювання та вибору варіанту оплати TWISTO.
-
Як і коли я отримаю кошти за повернутий квиток?
Кошти за повернутий квиток будуть перераховані на рахунок або картку, за допомогою якої було здійснено оплату при бронюванні.
Повернення коштів здійснюється відразу після підтвердження повернення клієнтом.
Термін повернення складає до 3-х робочих днів.
?Знижки та пільги
-
На яку знижку я маю право?
На тип знижки при купівлі залізничного квитка впливають такі фактори, як: вік, громадянство, а також наявність та термін дії документів, необхідних для використання обраної пільги. До найпопулярніших знижок при онлайн-продажі залізничних квитків можна віднести:
- Повний квиток – для мандрівників без знижок
- Діти/молодь – діти та молодь віком від 4 до 24 років з дійсним польським шкільним посвідченням
- Діти до 4 років – немовлята та діти до 4 років
- Студенти – студенти віком до 26 років з дійсним польським або міжнародним студентським посвідченням ISIC та картою постійного проживання в Польщі
- Докторанти – докторанти віком до 35 років з дійсним посвідченням доктора
- Люди похилого віку – мандрівники віком від 60 років
- Особи з обмеженими можливостями: діти, молодь, опікуни – діти та молодь до 24 років, студенти до 26 років, а також батьки або опікуни дитини, підлітка чи студента.
-
Як придбати квиток для дитини до 4 років?
Для поїздки з дитиною до 4 років необхідним є придбання квитка зі 100% знижкою.
Квиток потрібно купити, обравши тип знижки Діти до 4 років під час купівлі квитка для дорослого мандрівника або окремо за умови введення номера існуючого квитка для дорослої особи та наявності місця поруч.
-
Як придбати квиток для особи з обмеженими можливостями та опікуна?
Залізничний квиток для особи з обмеженими можливостями та опікуна можна придбати, вибравши знижку Діти, молодь та студенти з інвалідністю.
Знижка поширюється на осіб з обмеженими можливостями: дітей та підлітків до 24 років, студентів до 26 років та їх батьків або опікунів.
Квитки з іншими видами пільг для інвалідів можна замовити за допомогою форми заявки.
-
Як придбати квиток для літньої особи?
Квиток для літньої особи можна придбати, вибравши відповідний тип знижки на головній сторінці.
Знижка 30% віднімається від базової ціни квитка, а це означає, що на неї не діють передпродажні акції.
Знижка надається як громадянам Польщі, так і іноземним мандрівникам старше 60 років.
-
Чи іноземці мають право на пільги?
Залежно від пільг, іноземці також можуть скористатися наступними знижками:
- Квиток для дитини до 4 років – для дітей до 4 років
- Квиток для дітей/підлітків – діти до 7 років
- Квиток для літніх людей старше 60 років
Щодо інших пільг, то мандрівники повинні мати відповідні документи, видані польськими органами влади, що підтверджують право користування знижками.
-
Чи є знижки для груп?
Акції перевізника для групових поїздок не діють, а це означає, що дата покупки не впливає на вартість квитка.
Вартість групового квитка віднімається від базової ціни і становить:
- 80% – для поїздок з понеділка по четвер та в суботу
- 85% – на поїздки в п’ятницю та неділю
Окрім того, для кожних 20 осіб, які подорожують потягом у рамках групової подорожі, один має право на безкоштовний проїзд.
?Повернення та обмін квитків
-
Як повернути квиток?
Повернення квитка на потяг можна здійснити на сайті за допомогою форми Повернення та обмін квитків.
Повернення залізничного квитка можна здійснити за 20 хвилин до запланованого відправлення потяга.
Повернення внутрішнього квитка зв’язане з утриманням комісії, що стягується Перевізником, та комісії, що стягується веб-сайтом EuroPodorozh.com.ua.
-
Яка вартість повернення квитка?
Повернення внутрішнього квитка зв’язане з утриманням комісії, що стягується Перевізником у розмірі 15% від вартості квитка, та комісії за транзакцію, що стягується сайтом EuroPodorozh, у розмірі 10% вартості квитка.
-
Як і коли я отримаю кошти за повернутий квиток?
Кошти за повернутий квиток буде повернуто на рахунок або картку, за допомогою якої було придбано квиток, протягом 3 робочих днів.
Операція повернення відбувається безпосередньо після підтвердження користувачем.
-
Як можна обміняти квиток?
Квиток на потяг можна обміняти на сайті EuroPodorozh.com.ua за допомогою форми Повернення та обмін квитків.
Обмін залізничного квитка є можливим за 30 хвилин до відправлення потяга.
Обмін можна здійснити за такими параметрами, як:
- дата
- година
- тип знижки (залежно від сполучення)
- ім’я та прізвище пасажира
Новий квиток не може відрізнятися від обміняного кількістю осіб та станціями відправлення і прибуття потяга.
Після підтвердження обміну та можливої додаткової оплати, новий квиток буде надіслано на електронну пошту та в SMS.
-
Чи можу я змінити прізвище на моєму квитку?
Перевізник допускає одноразову зміну імені та прізвища основного пасажира.
Повідомити про зміну даних слід за допомогою Форми обміну квитків.
-
Яка вартість обміну квитка?
- Якщо вартість нового квитка збігається з ціною заміненого квитка, обмін є безкоштовним і відбувається відразу після отримання запиту.
- Якщо вартість нового квитка є вищою за ціну того, що обмінюється, різницю необхідно сплатити за посиланням на доплату, яке буде надіслано на вказану електронну адресу після заповнення форми та підтвердження обміну квитка. Після здійснення доплати новий квиток буде надіслано електронною поштою та в SMS.
- Якщо вартість нового квитка є нижчою, то різниця в ціні буде повернута на рахунок або картку, за допомогою якої було придбано квиток.
-
Як можна скласти рекламацію невикористаного квитка?
У разі невикористання квитка Ви можете скласти рекламацію до перевізника через сайт EuroPodorozh.com.ua. Для цього надішліть на адресу contact@europodorozh.com.ua:
- підтвердження про невикористання квитка, яке можна отримати у провідника під час поїздки або в касі PKP протягом терміну дії квитка. Під терміном дії зазвичай розуміють дату та час закінчення даного відрізка подорожі.
- короткий опис причини невикористання квитка.
Перевізник залишає за собою право відповісти протягом 30 днів.
?Планування подорожі
-
Як знайти сполучення?
Розклад руху потягів та ціни залізничних квитків на вибрані дні та маршрути доступні на сайті EuroPodorozh. Під час пошуку сполучення:
- введіть відповідну станцію відправлення
- введіть відповідну станцію прибуття
- виберіть день і час відправлення
- виберіть день і час повернення
- зазначте відповідну кількість і тип пасажирів
Після натискання кнопки ПОШУК відобразиться список доступних сполучень на даному маршруті, а також інформація про вартість квитка, час у дорозі та наявність місць у вибраному потязі.
Якщо Ви не отримали жодних результатів – Зв’яжіться з нами, і ми повідомимо Вас про наявність шуканого сполучення, та підготуємо пропозицію.
-
Чому я не можу знайти сполучення?
- Ви обрали іноземний потяг, який вирушає з Польщі, але маршрут якого ще не обслуговується нами. Спробуйте знайти сполучення з одного із міст пересадки, наприклад: Варшава, Краків, Катовіце чи Познань. Якщо Ви все ще не отримали результат, спробуйте знайти сполучення з одного із міст пересадки за межами Польщі, наприклад: Берлін, Прага, Лондон, Париж, Брюссель, Будапешт, Відень.
- Квитки на Ваш потяг ще не доступні у продажі. Спробуйте змінити дату подорожі. При бронюванні сполучень в країнах Європи в більшості випадків продаж квитків доступний не пізніше 30-60 днів від сьогоднішнього дня.
- Усі місця в потязі заброньовано або вибраний тариф наразі недоступний. Спробуйте змінити дату подорожі. Можливо, на вибраний вами квиток поширюються особливі умови, наприклад, тарифи вихідного дня або акції.
-
За скільки днів до відправлення можна купити квиток?
- У випадку внутрішніх сполучень (по території Польщі) бронювання можливе лише для поїздок, які починаються не пізніше 30 днів від поточної дати.
- У випадку міжнародних подорожей, бронювання, залежно від перевізника, можливе лише для поїздок, які починаються не пізніше 30, 60 або 120 днів від поточної дати.
-
Як перевірити наявність місць у потязі?
Наявність місць у потязі можна перевірити у списку знайдених сполучень на основі інформації, яка відображається над кнопкою ВИБРАТИ:
- мало – мала наявність місць для сидіння
- достатньо – залишилось лише кілька місць для сидіння
- багато – у всіх класах багато місць для сидіння
У разі малої наявності місць перед покупкою квитка може з’явитися повідомлення про відсутність гарантії місця для сидіння. У цьому випадку Ви повинні вирішити: продовжити бронювання або скасувати його безкоштовно.
-
Як вибрати місця в потязі?
Залежно від сполучення та типу потяга мандрівник може обрати:
- бажаний тип вагона – відкритий вагон або купейний вагон
- бажане розташування – вікно, центр, коридор
Мандрівник, який бажає придбати квиток поруч із місцями, зазначеними у квитку людей, з якими він подорожує, може скористатися опцією «бронювання біля зайнятого місця».
Вибравши відповідну опцію, введіть місце та номер вагона з квитка ваших попутників.
-
Як знайти найвигіднішу вартість залізничного квитка?
На вартість квитка впливають такі фактори, як:
- Тип потяга – потяги Pendolino, Intercity та TLK відрізняються між собою за комфортом та тривалістю поїздки, що відбивається на вартості залізничних квитків.
- Дата поїздки: внутрішні залізничні квитки доступні для продажу за 30 днів до запланованого відправлення потяга. Купуючи квитки заздалегідь, мандрівники можуть скористатися наступними знижками:
- 30% – за 30-24 дні до відправлення
- 20% – за 23-16 днів до відправлення
- 10% – за 15-8 днів до відправлення
- базова ціна – за тиждень до відправлення.
- Пропозиція SUPERPROMO: квитки на потяги Intercity та Pendolino для сполучень між найбільшими містами продаються за цінами 59, 49 та 29 злотих до вичерпання
-
Допомога в організації подорожі
Допомога в організації подорожі
Якщо вам потрібна допомога в організації подорожі потягом:
- Зв’яжіться з нами за допомогою форми заявки
- Напишіть нам на електронну пошту: contact@europodorozh.com.ua
- Зателефонуйте нам за номером: 703 40 20 10
Наші консультанти підготують спеціальну пропозицію за найкращими цінами.
?Подорож потягом
-
Необхідні документи для подорожі
Необхідними документи для подорожі є:
- залізничний квиток – роздрукований або відображений на мобільному пристрої (наприклад, смартфоні чи планшеті)
- документ, що посвідчує особу
- документ, що підтверджує право на певний вид знижки
-
З якого перону відправляється мій потяг?
Придбаний квиток не містить інформації, з якого перону відправляється потяг. Цю інформацію можна отримати на вокзалі на таблі відправлення потягів, у касах або за телефоном гарячої лінії.
-
Зручності для людей з обмеженими можливостями
- Допомога помічника – про заплановану поїздку потрібно повідомити за 48 годин до подорожі
- Знижки на придбання квитка – право на передбачені законом пільги для осіб з обмеженими можливостями надається особам з I групи інвалідності на підставі виданого польською установою документа.
- Пріоритетні місця – одне купе у вагонах класу II і принаймні 6 місць у некупейних вагонах класу II
-
Подорож потягом вночі
Нічні потяги в Польщі надають три категорії місць:
- спальні відсіки,
- кушетки,
- розкладні сидіння.
Залежно від типу потяга, тип пропонованих місць може відрізнятися. Деякі потяги містять купе з поділом за статтю – у цьому випадку при бронюванні квитка онлайн клієнту буде запропоновано вказати чоловіче або жіноче купе.
Ви можете купити та забронювати квиток на потяг і спальне місце онлайн за допомогою форми заявки.
-
Подорож потягом з дітьми
Ті, хто подорожує з дітьми на потязі, можуть розраховувати на наступні зручності:
- 100% знижка на квиток для дітей до 4 років
- 37% знижка для школярів та підлітків
- 30% знижка з Сімейним квитком
- Карта багатодітної сім’ї
- Місця зі столами, призначені для сімей з дітьми (Pendolino)
- Пеленальні столики для немовлят в туалетах
- Не стягується плата за перевезення візка в розкладеному вигляді
- Без плати за використання гарячої води
- Дитяче меню у WARS
Мандрівникам з дітьми слід пам’ятати про те, щоб не порушувати спокій інших пасажирів.
-
Подорож потягом з тваринами
Дрібних тварин можна безкоштовно перевозити потягом у відповідних контейнерах за умови, що вони не є обтяжливими для інших мандрівників.
Більші тварини, які не поміщаються в спеціальний контейнер, повинні мати викуплений квиток на перевезення пса. Плата за такий квиток становить 15,81 злотих і є фіксованою, тобто не змінюється в залежності від довжини маршруту.
Майте на увазі, що якщо інші мандрівники заперечують проти подорожі з твариною в купе, мандрівник повинен виконувати вказівки провідника потяга і сісти на вказане ним місце.
Місця в потязі, де не можуть знаходитись тварини:
- у вагоні-ресторані
- на місці для сидіння
- на ліжку у вагоні WL
- на місці для лежання у вагоні BC
Якщо мандрівник раніше не придбав квиток на потяг для пса, він може зробити це у провідника. Зверніть увагу, що покупка квитка на потяг у провідника пов’язана з додатковою платою в розмірі 10 злотих.
-
Подорож з багажем
Безкоштовно пасажир може перевозити:
- легкі для перенесення предмети, які поміщаються над або під сидінням у потязі,
- запакований у чохол велосипед або дитячий візок,
- розкладений візок під час подорожі з дітьми,
- одна пара лиж.
Вам доведеться доплатити за:
- багаж, який не поміщається над та під пасажирським сидінням – 5,81 злотих за кожну річ,
- розібраний та неупакований велосипед – 9,81 злотих за кожен велосипед.
Перевозячи багаж, пам’ятайте, що це не повинно загрожувати порядку та безпеці проходу інших пасажирів.
Якщо мандрівник раніше не придбав квиток на потяг для пса, то він може зробити це у провідника. Зверніть увагу, що покупка квитка на потяг у провідника пов’язана з додатковою оплатою 10 злотих.
-
Якою є норма багажу в польських потягах?
У польських потягах немає норми провозу багажу.
За багаж, який не поміщається під або над місцем, яке займає пасажир, необхідно сплатити додаткову плату в розмірі 5,10 злотих за багаж.
-
Перевезення велосипедів
Пасажир може безкоштовно перевозити складений та запакований в чохол велосипед як ручну поклажу за умови, що він поміщається під або над зайнятим місцем.
Мандрівник може перевозити один нерозібраний велосипед без покриття на будь-яку відстань за умови наявності в потязі відведеного місця для перевезення велосипедів.
Потяги, в яких можна перевозити велосипед:
- потяг TLK – у вагоні, пристосованому для перевезення велосипедів, або в тамбурі останнього вагона, якщо в потязі немає іншого місця, відведеного для перевезення велосипедів, квитки доступні для продажу онлайн та у провідника,
- потяг Intercity – у вагоні II класу, пристосованому для перевезення велосипедів, квитки доступні для продажу онлайн та у провідника,
- потяг Pendolino – у вагоні II класу, пристосованому для перевезення велосипедів, квитки необхідно придбати перед посадкою в потяг.
-
Чи є Wi-Fi у потязі?
PKP Intercity поступово впроваджує WiFi, збільшуючи кількість потягів з цією послугою. Це потяги Pendolino.
Мандрівники можуть користуватися безкоштовним Інтернетом на таких маршрутах:
- Потяг Pendolino Варшава – Бельсько-Бяла
- Потяг Pendolino Бельсько-Бяла – Варшава
- Потяг Pendolino Бельсько-Бяла – Катовіце
- Потяг Pendolino Варшава – Познань
- Потяг Pendolino Познань – Варшава
- Потяг Pendolino Варшава – Краків
- Потяг Pendolino Краків – Варшава
- Потяг Pendolino Варшава – Гдиня
- Потяг Pendolino Гдиня – Варшава
- Потяг Pendolino Варшава – Вроцлав
- Потяг Pendolino Вроцлав – Варшава
Окрім того, Wi-Fi також доступний у потягах EIC та деяких потягах IC.
-
Чи є в потязі вагон для курців?
У потягах PKP Intercity діє повна заборона паління.
-
Що робити у випадку запізнення потяга?
Якщо потяг затримується, слід дочекатися інформації про заплановану поїздку або спробувати отримати її самостійно в інформаційному пункті чи зателефонувавши на гарячу лінію.
Слід пам’ятати, що суб’єктом, відповідальним за затримку потяга, є перевізник. Таким чином, мандрівник має право вимагати повернення коштів шляхом складання рекламації.
?Потяги
-
Типи потягів у Польщі
Intercity – експрес-потяги Intercity, що курсують у Польщі, належать до категорії потягів Intercity, які запускаються залізничними перевізниками в різних країнах Європи. Подорож на потязі характеризується невеликою кількістю проміжних станцій і високою максимальною швидкістю, і тому є частиною швидких сполучень.
Pendolino – експрес-потяги InterCity Premium, відомі як Pendolino. Потяги типу PKP Pendolino обслуговують сполучення між найбільшими містами Польщі, з’єднуючи південь та північ країни. Подорожувати потягами PKP Pendolino дуже комфортно, що пояснюється швидкістю, з якою вони курсують між містами, досягаючи навіть до 250 км/год!
TLK – потяги TLK, або Ваші залізничні лінії (Twoje Linie Kolejowe) — це пропозиція, яка дозволяє подорожувати потягом на великі відстані за низькими цінами на залізничні квитки. Потяги зупиняються на всіх проміжних станціях маршруту і курсують з високою частотою.
-
Яка різниця між 1 і 2 класами?
Різниця між I та II класами у потязі залежить від типу потяга:
- Потяги Intercity – У I-му класі потягів Intercity вагони безкупейні. Кожне крісло регулюється та має індивідуальне освітлення. Пасажири можуть користуватися міні-баром. Також є можливість придбати місця в менеджерських купе. У II-му класі потягів є як купейні, так і безкупейні (сидячі) вагони. Усі вони мають кондиціонери, туалети та телефонні підсилювачі.
- Потяги Pendolino – потяги Pendolino I-го класу є найвищим стандартом, доступним у польських потягах. Великий простір між місцями та регульовані сидіння роблять подорож комфортною. Окрім того, мандрівники отримують гарячі та холодні напої, а також перекус. У II-му класі пасажири також можуть розраховувати на комфорт. Деякі з крісел стоять одне навпроти одного, створюючи зону зі столом. Пасажири отримують один напій. Також можна придбати місця в зоні тиші.
- Потяги TLK – пасажирам I-го класу доступний купейний вагон, у кожному купе по 6 зручних місць. У II-му класі пасажири можуть обирати між вагоном без купе з подвійними сидіннями або купейним вагоном на 8 місць у купе.
-
Види вагонів
Існує два основних види вагонів:
- безкупейний вагон (Pendolino, Intercity)
- купейний вагон (Intercity, TLK)
Деякі типи потягів також включають спальні вагони та вагони для перевезення велосипедів.
-
Чому потяг не зупиняється на всіх станціях?
Подорож швидкісними потягами PKP Intercity та Pendolino характеризується короткою тривалістю поїздки через високу максимальну швидкість та невелику кількість проміжних станцій. Потяги зупиняються лише на окремих станціях у великих містах, що економить час.
Потяги TLK – Ваші залізничні лінії – характеризуються довшою тривалістю та високою частотою поїздок. Поїзд зупиняється на всіх залізничних станціях, через які проходить маршрут.
-
Чи є в потязі вагон-ресторан Wars?
Вагон-ресторан WARS входить до складу всіх потягів EuroCity (EC) і EuroNight (EN), а також деяких міжнародних потягів, які проходять через Польщу.
У випадку внутрішніх сполучень вагон-ресторан знаходиться в потягах Intercity та Pendolino.
?Закордонні подорожі
-
Як і коли запланувати подорож?
Плануючи подорож на потязі, слід пам’ятати, що окремі європейські перевізники розпочинають продаж квитків в різний час.
- У випадку внутрішніх рейсів (по території Польщі) бронювання можливе лише для поїздок, запланованих протягом найближчих 30 днів.
- Для закордонних подорожей бронювання можливе лише для поїздок, які починаються не пізніше 30, 60 або 120 днів від поточної дати.
-
Чи маю я право на такі ж знижки за кордоном?
Знижки, доступні в межах країни, не завжди діють за кордоном.
Пільги, що діють за кордоном:
- Квиток для дитини до 4 років – для дітей до 4 років
- Квиток для дітей/підлітків – діти до 7 років
- Квиток для літніх людей старше 60 років
Щодо інших пільг, то мандрівники повинні мати відповідні документи, видані лади компетентної держави, що підтверджують право користування знижками.
-
Як придбати та отримати квиток?
Квиток на потяг онлайн можна забронювати за допомогою пошукової системи на головній сторінці сервісу EuroPodorozh.com.ua
Список результатів
Отримавши список результатів, оберіть потрібне підключення, натиснувши кнопку «вибрати», що перенаправить вас до форми бронювання.
Оплата за квиток
Після заповнення форми необхідно здійснити оплату за заброньований квиток на потяг. Оплата квитка також є підтвердженням бронювання.
Підтвердження бронювання
Підтвердження бронювання з придбаним квитком буде надіслано на електронну адресу, вказану під час бронювання, відразу після оплати квитка.
Квиток на потяг
Підтвердження бронювання – це не те саме, що і квиток. Квиток міститься у вкладенні PDF до того повідомлення.
Якщо Ви не отримали жодних результатів – Зв’яжіться з нами, і ми повідомимо вас про наявність шуканого сполучення та підготуємо пропозицію.
-
Які існують види закордонних квитків?
У європейській системі бронювання залізничних квитків можна зустріти три види квитків.
Квиток з Бронюванням
Це квиток, дійсний для проїзду за даним маршрутом у певний день. Такий квиток завжди містить номер потяга, час відправлення, номер вагона та номер місця. Такий квиток не можна використовувати для поїздки іншим потягом – навіть на тому ж маршруті. Квитки з бронюванням надсилаються замовнику в електронному вигляді як один документ або у вигляді двох документів. Один документ дійсний у таких потягах, як TGV, Eurostar або Thalys.
Квиток Відкритий
Це квиток, який купується на заданий маршрут, але без вказівки часу відправлення потяга. Пасажир може обрати будь-який потяг на заданому маршруті, за умови, що для нього не вимагається бронювання. У такий квиток не входить номер місця – мандрівник сам обирає собі місце у викупленому класі бронювання.
Змішані квитки
Можливо, мандрівникові доведеться скористатися двома або навіть трьома видами квитків на заданому маршруті. Наприклад, для поїздки з Ліона до Лондона пасажиру доведеться скористатися квитком TOD залізниці TGV на маршруті Ліон-Париж, а з Парижа до Лондона – роздрукованим електронним квитком, дійсним в потязі Eurostar.
-
Форми квитків і достави
Електронний квиток
Це квиток, що надсилається клієнту на адресу електронної пошти, вказану під час бронювання. Такий квиток необхідно роздрукувати і взяти з собою в подорож. Квиток можна роздрукувати в кольоровій або чорно-білій версіях. Такий квиток необхідно пред’явити провіднику під час перевірки на мобільному пристрої або в роздрукованому вигляді разом з документом із фотографією, що підтверджує особу та обрані знижки.
Паперовий квиток
Небагато перевізників вимагають від мандрівників мати традиційний паперовий квиток. У цьому випадку квиток відправляється клієнту кур’єром на поштову адресу, вказану під час бронювання.
Квиток, роздрукований на станції
Так званий TOD (ticket on departure)— квиток, надрукований у автоматах на залізничних станціях. При онлайн-бронюванні клієнт отримує на електронну пошту номер бронювання з детальною інструкцією, як роздрукувати квиток на станції.
-
Як роздрукувати квиток на станції?
Запишіть номер і візьміть його з собою на станцію – на його основі автомат друкує паперовий квиток. Такі квитки є, наприклад, на потяги Eurostar або TGV, наразі тільки у Франції, хоча кількість станцій з автоматами зростає – незабаром вони з’являться і в інших країнах. Квиток TOD необхідно роздрукувати принаймні за 30 хвилин до поїздки.
-
У якій валюті можна оплатити квиток?
Ціни квитків на закордонні сполучення представлені в злотих.
Також у цій же валюті Ви повинні оплатити квиток одним із доступних способів оплати онлайн.
-
Подорожі вночі
Нічні потяги – дуже зручний вид подорожі. Обладнання потягів пристосоване до нічної їзди, завдяки чому пасажири можуть спати під час подорожі. Це також безпечна форма подорожі – потяги під постійним контролем, багаж можна безпечно покласти в зачинені шафки, а на деяких маршрутах керівник потяга зберігає документи під час подорожі.
Багато мандрівників також цінують нічні потяги за економію часу та коштів. Пересуваючись у нічні години, Ви можете заощадити день, який вам не доведеться витрачати на дорогу. Окрім того, вам не доведеться платити за готель – Ви економите дві ночі на поїздці туди і назад.
-
Види спальних місць
В нічних потягах пропонують кілька типів місць – залежно від типу потяга це можуть бути спальні купе, спальні купе deluxe, кушетки та відкидні сидіння.
City Night Line
Наприклад, в потягах City Night Line між Австрією, Францією, Німеччиною, Італією, Данією, Швейцарією та Чехією наявні чотири типи місць:
- Спальні купе deluxe (deluxe sleeper car) Це найвищий стандарт подорожей. Вагони оснащені кліматизацією, кожен мандрівник отримує комплект постільної білизни, засобів гігієни, кожне купе обладнане туалетом і душем, сніданок входить у вартість квитка і подається в купе. Купе 3-місні, ліжка 190 х 80 см.
- Спальні купе (sleepers) Це також вагони з кліматизацією, купе, що замикаються, постільна білизна, сніданок у купе. Ліжка розміром 190х70 см.
- Кушетки (couchetter) Це спальні купе на шість осіб. Кожен пасажир отримує постільну білизну та засоби гігієни.
- Розкладні сидіння Це вагони з кліматизацією, мандрівники мають доступ до туалетів, ковдра надається за запитом.
- Відкидні сидіння Клас пропонує відкидні сидіння, безкоштовна преса, туалет в кожному вагоні.
Elipsos
В нічному потязі з Франції до Іспанії наявні три класи:
- Gran Class – клас пропонує купе для однієї або двох осіб, туалети з душем у купе, обід і сніданок включені у вартість квитка, безкоштовна преса.
- Club Class – пропонує чоловічі та жіночі купе, гендерний поділ не застосовується, якщо все купе заброньовано групою, яка подорожує разом, сніданок включений у вартість квитка, умивальник у купе, туалети розташовані в кінці кожного вагона.
- Tourist Class – купе для 4 осіб, застосовується поділ за статтю у випадку, якщо все купе не заброньовано групою, яка подорожує разом.
Thello
У потягах Thello між Францією та Італією наявні:
- Спальні купе – клас пропонує одномісні, двомісні та тримісні (T3) купе. Відділення кондиціоновані, замикаються, мандрівники отримують комплект постільної білизни, умивальник у купе, безкоштовний сніданок у відділенні ресторану.
- Кушетки T4 – це купе з кліматизацією та кушетками для 4 осіб. Є можливість забронювати купе тільки для жінок.
- Кушетки T6 – це купе з кліматизацією та кушетками для 6 осіб.
-
Обмеження багажу
Норми безкоштовного провезення багажу на особу варіюються в залежності від типу потяга. Зазвичай це дві великих одиниці багажу на одну людину. Залежно від типу потяга пасажири можуть розмістити свій багаж або на полицях над сидіннями, за сидінням або в спеціально відведених для цього місцях, як правило, в кінці купе.
Пам’ятайте!
Під час бронювання залізничного квитка Ви отримаєте інформацію про норму провозу багажу для вибраного маршруту в даному потязі.
Кількість місць багажу Вага Розмір Eurostar 2 x багаж головний 1 x підручний багаж
30 кг 85 см: максимальна довжина найдовшого краю* City Night Line 1 x багаж головний 1 x підручний багаж
Багаж можна розмістити під ліжком, кушеткою або сидінням, а також у спеціально відведених для цього місцях. Персонал потяга може відмовитися від перевезення надмірно великого багажу, який не поміщається у відведених місцях. Renefe 2 x багаж головний 20 кг 250 см: максимальна довжина всіх країв AVE 2 x багаж головний 20 кг 250 см: максимальна довжина всіх країв TGV 2 x багаж головний 1 x підручний багаж
85 см: максимальна довжина найдовшого краю* Thalys 2 x багаж головний 1 x підручний багаж
85 см: максимальна довжина найдовшого краю* ICE 2 x багаж головний 1 x підручний багаж
85 см: максимальна довжина найдовшого краю* * Перевезення багажу, один край якого перевищує 85 см, може призвести до необхідності додаткової оплати або відмови в перевезенні багажу. Багаж повинен бути такої ваги, щоб пасажир міг його вільно переносити.
У потягах TGV, Thalys та ICE обов’язковим є підпис багажу із зазначенням особистих даних пасажира – кожна одиниця багажу повинна мати окрему бірку.
У потягах ICE є шафки для багажу. Завдаток буде повернуто при отриманні багажу.
Речі, які можуть становити загрозу безпеці, не можна проносити в потяг. До них належать: всі види зброї та боєприпасів, легкозаймисті, вибухові чи радіоактивні матеріали.
Увага!
Багаж у потязі залишається під опікою пасажира. Персонал потяга не несе відповідальності за його пошкодження або крадіжку.
-
Зручності в потягах
Європейські залізниці – це сучасна транспортна система, яка забезпечує мандрівникам найвищі стандарти пересування. Незалежно від типу потяга – швидкісний, нічний або панорамний – залізниці пропонують пасажирам зручні сучасні вагони, в яких подорож здійснюється за комфортних умов.
Заборона куріння
У більшості європейських потягів діє повна заборона куріння. Ті потяги, у яких дозволено палити, завжди забезпечують своїм пасажирам вагони для некурців.
Кліматизація
Потяги оснащені кондиціонерами, а багато з них – наприклад, потяги TGV підлаштовують рівень регулювання кондиціонування повітря до кількості пасажирів, – що забезпечує оптимальні умови подорожі та оптимальне споживання енергії.
Необмежений багаж
У вартість квитка завжди входить перевезення багажу. За це не потрібно доплачувати, як це буває у багатьох авіакомпаній. Окрім того, більшість перевізників не вводять обмежень по вазі, єдина умова – пасажир повинен бути в стані самостійно підняти свій багаж і покласти його у відповідне відділення для зберігання, наприклад, над сидінням. У більшості потягів кожен пасажир може перевозити до двох великих одиниць багажу та одну ручну поклажу.
Харчування
У більшості європейських потягів є вагони-ресторани або транспортний буфет, де можна придбати напої та закуски. Пасажири першого класу зазвичай можуть розраховувати на безкоштовний прийом їжі – наприклад, сніданок у нічних потягах.
зручності для сімей з дітьми
Особи, які подорожують з дітьми, можуть розраховувати на додаткові зручності, такі як: місця для пеленання дітей, підігрівання пляшечок і додатковий простір для сімей.
Комфортні сидіння
Сучасні європейські потяги забезпечують пасажирів зручними сидіннями, часто відкидними, з розкладними столиками та доступом до електричних розеток. У багатьох потягах першого класу пасажири можуть розраховувати на індивідуальні сидіння, що забезпечують більше простору.
Пам’ятайте!
Обсяг послуг залежить від типу потяга, класу квитка та тарифу. Він також може відрізнятися залежно від країни та маршруту. При бронюванні залізничного квитка клієнт буде проінформований про перелік послуг, пропонованих в даному потязі.
-
Чи в потягах є обов'язковою реєстрація перед відправленням?
На деяких маршрутах реєстрація є обов’язковою.
В основному це стосується потягів, що курсують на міжнародних маршрутах, таких як Eurostar. Пасажири, які подорожують цим потягом, повинні зареєструватися на залізничній станції принаймні за 30 хвилин до відправлення. Пасажири з квитками класу Business Premier можуть зареєструватися не пізніше ніж за 10 хвилин до відправлення. Про необхідність попередньої реєстрації пасажиру буде повідомлено в документах, що підтверджують придбання квитка.
Реєстрація також є необхідною для іспанських потягів AVE – квитки та паспорти перевіряються на вокзалі, перед посадкою в потяг. Реєстрація розпочинається за 30 хвилин до відправлення та закривається за 2 хвилини до відправлення.
Слід пам’ятати, що в багатьох потягах двері закриваються за дві хвилини до відправлення, тому мандрівники повинні прибути на станцію завчасно.
-
Високошвидкісні залізниці
Високошвидкісні залізниці (High Speed Trains) – це транспортна система, в якій потяги досягають швидкостей понад 300 км/год. У Європі перші потяги, які рухалися з такою швидкістю, були побудовані у Франції в 1980-х роках під назвою TGV. В даний момент у багатьох європейських країнах є сучасні рухомі склади, які забезпечують високошвидкісні залізничні перевезення.
Найпопулярніші швидкісні залізниці в Європі: TGV, Eurostar, Thalys, AVE, ICE (Inter City Express).
-
Панорамні потяги
Відомі швейцарські панорамні потяги – це незвичний спосіб відчути принади Альп. Вони досягають найдивовижніших місць, серед засніжених вершин, перетинаючи гірські долини, мости та ущелини.
Панорамні потяги є частиною швейцарської системи громадського транспорту – Swiss Travel System, до якої входять залізниці, автобуси, кораблі та гірські залізниці.
До найпопулярніших панорамних потягів належать:
Glacier Express (Льодовиковий Експрес)
Потяг відправляється з міст Санкт-Моріц, Кур або Давос і за більш, ніж сім годин він проходить через 91 тунель і майже 300 мостів, відкриваючи дивовижні краєвиди.
GoldenPass (Золотий Перевал)
Характерний жовтий потяг курсує між двома історичними містами – Монтре і Люцерном, мальовничо розташованими на озерах – Женевському та Чотирьох Кантонів.
Bernina Express (Експрес Берніна)
Вражаючий маршрут, який розпочинається в засніженій країні швейцарських льодовиків і закінчується в теплому сонячному Тирано, Італія.
Chocolate Train (Шоколадний Потяг)
Прекрасні краєвиди, якими можна милуватися з вікна Шоколадного Потяга – не єдина його перевага. Під час цієї подорожі пасажири мають можливість відвідати знамениту сироварню Грюйер і шоколадну фабрику – Cailler-Nestle в Броку.
Wilhelm Tell Express (Експрес Вільгельма Теля)
Це незвичайне поєднання подорожі потягом та кораблем. Маршрут розпочинається в Люцерні через Флюлен до Локарно або Лугано.
Залізничні квитки на потяги Swiss Panoramic Trains доступні для продажу онлайн в сервісі EuroPodorozh. Щоб придбати квиток та отримати пропозиції поїздок, будь ласка, зв’яжіться з нами.
-
Interrail
Квиток, що надає можливість необмежених подорожей потягом у понад 30 європейських країнах. Залежно від уподобань та потреб мандрівник може вибрати один із кількох варіантів квитка:
Interrail Global Pass
Квиток Interrail Global Pass діє на території 30 країн, таких як: Австрія, Бельгія, Боснія і Герцеговина, Болгарія, Хорватія, Данія, Фінляндія, Франція, Греція, Нідерланди, Іспанія, Люксембург, Македонія (Колишня Югославська Республіка Македонія), Німеччина, Норвегія, Португалія, Республіка Чорногорія, Чеська Республіка, Республіка Ірландія (та Північна Ірландія), Румунія, Словаччина, Словенія, Швейцарія, Швеція, Сербія, Туреччина, Угорщина, Великобританія, Італія.
Мандрівник може вибрати квиток типу flexi (гнучкий), що дозволяє вибір конкретних днів для поїздок в межах терміну дії:
- 5 днів для поїздок, до використання в межах 15 днів
- 7 днів для поїздок, до використання в межах місяця
- 10 днів для поїздок, до використання в межах місяця
- 15 днів для поїздок, до використання в межах місяця
Дні поїздок (день і місяць) слід відзначити на квитку ручкою.
Другий варіант це квиток типу continuous (безперервний), що дозволяє здійснювати необмежені поїздки у наступних часових рамках:
- 15 днів
- 22 дні
- 1 місяць.
Interrail One Country Pass
Квиток One Country Pass надає право подорожувати в межах однієї вибраної країни. Мандрівник може придбати квиток типу flexi на 3, 4, 6 або 8 днів поїздок, до використання протягом місяця. Квиток, на відміну від квитка безперервного типу, не дозволяє безкоштовний транспорт до місця початку подорожі в країні проживання власника квитка. Ціна квитка залежить від обраної країни та кількості поїздок.
Як придбати квиток Interrail?
Для придбання квитка та отримання пропозицій поїздок, зв’яжіться з нами через форму.
-
Доїзд потягом з аеропорту
Поряд з аеропортами розташовані спеціальні залізничні станції. Потяг дозволяє дістатись безпосередньо до центру міста та уникнути заторів.
Наші туристичні консультанти пропонують допомогу у виборі та придбанні залізничного квитка на конкретний рейс. Для отримання пропозицій, скористайтеся контактною формою.
?FAQ / Часті запитання
-
Де я можу знайти номер мого бронювання?
Кожне бронювання має власний номер, що дозволяє ідентифікувати клієнта. Номер бронювання вказується в темі та заголовку повідомлення. Це рядок чисел, який закінчується буквою -М.
Підтвердження бронювання надсилається на електронну адресу, вказану клієнтом при заповненні форми бронювання.
-
Де знайти номер квитка?
Номер квитка буде видно після відкриття електронного квитка, прикріпленого у форматі PDF до електронного листа або отриманому в SMS.
Номер квитка — це послідовність цифр, перед якою стоять літери EIC, з підписом Номер квитка (Nr biletu).
-
Де я можу знайти придбаний квиток?
Придбаний онлайн квиток на потяг відправляється клієнту:
- на вказану адресу електронної пошти у вигляді вкладеного PDF-файлу
- у вигляді SMS на вказаний номер телефону
Перевірте свою папку “Вхідні” та СПАМ-повідомлення.
Якщо квитка не видно, зверніться до нашої служби підтримки клієнтів.
-
Не можу знайти сполучення, що робити?
- Ви обрали іноземний потяг, який вирушає з Польщі, але маршрут якого ще не обслуговується нами. Спробуйте знайти сполучення з одного із міст пересадки, наприклад: Варшава, Краків, Катовіце чи Познань. Якщо Ви все ще не отримали результат, спробуйте знайти сполучення з одного із міст пересадки за межами Польщі, наприклад: Берлін, Прага, Лондон, Париж, Брюссель, Будапешт, Відень.
- Квитки на Ваш потяг ще не доступні у продажі. Спробуйте змінити дату подорожі. При бронюванні сполучень в країнах Європи в більшості випадків продаж квитків доступний не пізніше 30-60 днів від сьогоднішнього дня.
- Усі місця в потязі заброньовано або вибраний тариф наразі недоступний. Спробуйте змінити дату подорожі. Можливо, на вибраний вами квиток поширюються особливі умови, наприклад, тарифи вихідного дня або акції.
- Якщо Ви все ще не знайшли зручного сполучення, зв’яжіться з туристичним консультантом за допомогою форми заявки. Ми підготуємо для вас індивідуальну пропозицію.
-
Я не отримав квиток для здійсненого бронювання
Електронне підтвердження бронювання не є квитком на потяг. Для того, щоб придбати квиток, бронювання необхідно підтвердити, здійснивши оплату за квиток.
Після підтвердження бронювання з оплатою, залізничний квиток онлайн відправляється Клієнту:
- на вказану адресу електронної пошти у вигляді вкладеного PDF-файлу
- у вигляді SMS на вказаний номер телефону
Перевірте свою папку “Вхідні” та СПАМ-повідомлення.
Якщо квитка не видно, зверніться до нашої служби підтримки клієнтів.
-
Я придбав квиток для кількох осіб, а отримав лише один документ
Для пасажирів із спільним бронюванням видається один квиток.
Особа, записана як основний пасажир, має бути присутньою при перевірці квитків під час поїздки в потязі.
Дані інших пасажирів у квитку не вказано і їх присутність під час поїздки не є обов’язковою.
-
Оплата була невдалою, чи дійсне моє бронювання квитка?
Ні. Підтвердження бронювання залізничного квитка відбувається після оплати квитка.
Відразу після оплати квитка на електронну пошту буде надіслано підтвердження бронювання з придбаним квитком.
У разі неможливості оплати, будь ласка, зробіть нове бронювання.